Primo: szkolenia elementem budowania i scalania sieci

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2010 08:00

Primo: szkolenia elementem budowania i scalania sieci

Działająca na terenie Wielkopolski sieć handlowa Primo zapowiada dalszą ekspansję. Okazuje się jednak, że znalezienie odpowiedniej lokalizacji i partnera biznesowego to dopiero początek procesu scalania nowej placówki z siecią. - Franczyzobiorcy mają problemy ze zrozumieniem zasad funkcjonowania sieci i z takim wykorzystaniem narzędzi jakie im dajemy, by mogli maksymalizować zyski wynikające z uczestnictwa we wspólnym przedsięwzięciu - mówi Jarosław Zajączkowski, kierownik ds. rozwoju sieci.

Zdaniem Jarosława Zajączkowskiego funkcję edukacyjną spełniają szkolenia. - Widzimy potrzebę w organizacji spotkań z nowymi partnerami. Szkolenia są trwałym elementem budowania i scalania naszej sieci. Dotyczą szerokiej tematyki: od zasad obsługi klienta, przez sposoby optymalnej ekspozycji towarów, po zasady funkcjonowania organizmów, jakimi są sieci handlowe - wyjaśnia kierownik ds. rozwoju.

Marka Primo jest obecna na rynku od 2002 roku. Sklepy zrzeszone w sieci są w pełni samodzielnymi podmiotami gospodarczymi prowadzącymi własną działalność handlową. Celem zrzeszania się sklepów w sieć Primo jest połączenie niezależnych podmiotów w dużą grupę handlową.
Wypracowana w ten sposób pozycja ma umożliwić rozwój sieci i poszczególnych sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane