PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Primus: Polskie sklepy mają szansę w walce z zagranicznymi sieciami

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 7 kwietnia 2009 10:03

Według Pawła Stachowskiego ze zrzeszenia łódzkich kupców spożywczych Primus polskie sklepy mogą skutecznie konkurować z wielkimi supermarketami. - Po okresie zachwytu nad dużymi marketami ludzie wracają do sklepów osiedlowych - ocenia.

- Hipermarkety i sieci dyskontów mają obecnie mniejszą siłę przyciągania niż wcześniej. Po skończeniu się okresu, w którym zagraniczny inwestor traktowany jest na preferencyjnych warunkach nie jest mu aż tak łatwo zachować niską cenę. Mniejszym powodzeniem cieszą się również produkty marek własnych - ocenia Paweł Stachowski.

Dla polskiego handlu szansę stanowi również konsolidacja. Od stycznia Grupa Handlowa Primus wraz z siecią sklepów Rosa współpracują w zakresie wspólnych negocjacji cenowych z dostawcami. - W sumie nasz roczny obrót netto to ok. 260 mln zł. To oznacza, że nasza pozycja negocjacyjna jest bardzo dobra i jesteśmy w stanie wywalczyć atrakcyjne ceny dla naszych klientów - podkreśla Paweł Stachowski.
Grupa powstała w lutym 2006 r., zrzesza głównie sklepy ogólnospożywcze o powierzchni powyżej 100 m kw. w Łodzi i miastach sąsiadujących na terenie województwa łódzkiego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klijentka 2011-02-09 20:45:47

    wcale nie jest tak tanio ,kawa herbata, są znacznie droższe jak w Tesco

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane