Producenci otwierają firmowe sklepy specjalistyczne

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 28 stycznia 2010 09:15

Wielu producentów żywności narzeka, że sieci handlowe dyktują niemoralne warunki cenowe oraz terminy płatności za dostarczony towar. Dlatego coraz więcej producentów planuje sprzedawać swój asortyment poprzez własne sklepy. W tym roku może powstać nawet 100 takich lokali - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Rozwój firmowych sklepów planują producenci z branży mięsnej oraz mleczarskiej. Zdaniem ekspertów te sektory podlegają największym naciskom ze strony sieci. W tym roku ma przybyć 15-20 nowych delikatesów mięsnych u Rzeźnika, które rozwija PMB.
Jak czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej dalsze plany rozwoju własnej sieci sklepów ma też Mlekovita, która ma w sieci już 42 placówki. Firma planuje intensywną ekspansję sklepów, dlatego zdecydowała się na otwieranie również lokali franczyzowych.
Zakłady Mięsne Sobkowiak, które ze względu na trudne warunki współpracy z sieciami nie zdecydowały się do nich wejść i postawiły na sprzedaż wyłącznie we własnych sklepach. Obecnie firma prowadzi 160 sklepów, a w tym roku jest plan otwarcia kolejnych 10 - informuje Dziennik Gazeta Prawna.
Producenci żywności decydują się na inwestowanie we własne sklepy również dla poprawy wizerunku. Producent słodyczy Wawel przyznaje, że otwierając salony chce przybliżyć konsumentom ofertę i zwiększyć rozpoznawalność marki.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane