PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Producenci uruchamiają sklepy firmowe

Autor: Gazeta Prawna 3 kwietnia 2009 11:58

Producenci stawiają na własne sklepy, bo dają szybszy zwrot kapitału, niż markety. Rekompensują też spadek popytu - podaje Gazeta Prawna.

REKLAMA

Sklepy firmowe to idealny sposób na zwiększenie sprzedaży własnych wyrobów - uważają zgodnie producenci żywności. Szczególnie w okresie spowolnienia gospodarczego, gdy Polacy wyraźnie ograniczyli zakupy w super- i hipermarketach. Zgadza się z tym Zbigniew Grycan, producent lodów. Jak mówi, udział 70 własnych lodziarni w całkowitej sprzedaży wyrobów sięga już blisko 50 proc. - Będziemy starali się go zwiększać. Do końca roku zamierzamy otworzyć jeszcze kilkanaście lodziarni. Spodziewamy się, że zapewnią nam one w tym roku 10-proc. wzrost sprzedaży - wyjaśnia Zbigniew Grycan.

Podkreśla, że własna dystrybucja to szybki zwrot zainwestowanego kapitału. W przypadku sprzedaży towaru za pośrednictwem sieci handlowej płatności mają miejsce nawet po miesiącu. Firma A. Blikle otwiera kawiarnie i delikatesy. Sieć liczy 20 placówek, połowa jest w franszyzie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA