Produkty do wypieku chleba coraz popularniejsze wśród klientów

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2009 09:21

BogutynMlyn.pl to sklep internetowy, który sprzedaje w sieci zdrową żywność. Większość pozycji w jego asortymencie to produkcja własna - właściciele sklepu mają własny młyn w Radzyniu Podlaskim. Okazuje się, że produkty ekologiczne są coraz popularniejsze wśród klientów przez co umożliwiają uzyskiwanie wysokich przychodów. E-sklep w 2008 roku obsłużył 9 tys. zamówień o łącznej wartości 1 mln zł. W gronie jego klientów znalazł się sklep spożywczy z Grodziska Mazowieckiego.

- Zamawiam produkty w sklepie tak jak każdy klient. Nie nawiązałem bezpośredniego kontaktu z producentem, gdyż skala mojej działalności jest nieduża. Zamawiam około 20 kg różnych gatunków mąki w miesiącu. Praktycznie na zamówienia stałych klientek, które wolą zapłacić u mnie drożej niż w internecie, ale mieć produkty na miejscu. Poza tym koszt transportu 2 kg mąki przewyższyłby jej wartość - twierdzi właściciel.
Domowy wypiek chleba staje się coraz popularniejszy. Jednak osiągniecie dobrych efektów wymaga wykorzystywania produktów na co dzień niedostępnych w sklepach. W tym tkwi siła sklepu BogutynMlyn.pl. A ceny mąki nie są niskie. Najtańsza mąka żytnia kosztuje 3,19 zł za kilogram, najdroższe dochodzą do kilkunastu złotych.
- Kupuję w internetowym sklepie mąki i odsprzedaję. Klientki pytały, czy mam w sklepie mąki do wypieku chleba, nie miałem dlatego rozpocząłem z ciekawości poszukiwanie dostawców - informuje właściciel sklepu. I dodaje, że dzięki temu udało mu się wyróżnić na rynku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane