Produkty okazjonalne urozmaicają ofertę sklepu

Autor: dlahandlu.pl 10 listopada 2009 11:27

Chociaż oferta sklepu ogólnospożywczego zazwyczaj ogranicza się do towarów FMCG, to właściciele sklepów w mniejszych miejscowościach przyznają, że wprowadzenie nowego, specyficznego towaru jest dobrze postrzegane przez klientów. Przed 11 listopada jeden ze sklepów w Komorowie wprowadził do sprzedaży flagi.

 - Wywieszę biało-czerwoną flagę przed sklepem 11 listopada. Co więcej umożliwiam klientom zakup flag wraz z drzewcami. W minionym

tygodniu sprzedałem kilka, podejrzewam, że do środy nabywców znajdzie jeszcze kilka flag - informuje współwłaściciel sklepu ogólnospożywczego w Komorowie. Właściciel przyznaje, że nie spodziewa się wielkich zysków, chodzi bardziej o zwrócenie uwagi klientów na nową kategorię produktów dostępnych w sklepie i wyróżnienie się wśród konkurencji.

Jednocześnie właściciel sklepu przyzaje, że flagi to towar niekłopotliwy w ekspozycji i magazynowaniu. - Dla mnie też nietrudny do kupienia, gdyż w sąsiedniej miejscowości znajduje się sklep z materiałami propagandowymi - podsumowuje właściciel sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane