PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Produkty sypkie różnicują się na ofertę standardową i premium

Autor: dlahandlu.pl 9 kwietnia 2010 12:25

W przypadku produktów sypkich, czyli mąki, cukru, soli, nie należy obawiać się spadku poziomu sprzedaży. Wydawałoby się, że jest to kategoria jednorodna. Z jednej strony mamy produkty standardowe, ale z drugiej pojawia się kategoria premium. Są to m.in.: sole morskie, cukier trzcinowy, mąki z różnych zbóż.

REKLAMA

- Kiedyś był tylko jeden cukier do wszystkiego. Teraz, dzięki szerszej ofercie, konsumenci dokonują zakupów bardziej zróżnicowanych. Dość chętnie wyprobowują nowości. Wiedzą, że jest specjalny cukier do przetworów owocowych, drobniejszy cukier do pieczenia oraz cukier trzcinowy najlepszy do drinków - informuje kierowniczka sklepu sieci Społem w Milanówku.

Sól jest produktem, którego spożycie nie zmienia się w sposób gwałtowny, nie maleje, ale też nie rośnie od kilku lat. - Największym zainteresowaniem cieszy się sól spożywcza, warzona, jodowana w opakowaniach 1 kg. Klient wybiera takie opakowanie ponieważ jest praktyczne i tanie. Od czasu do czasu klienci pytają o sól kamienną, lub z dodatkiem ziół - twierdzi sprzedawczyni.

Na sklepowych półkach pojawiły się też różne odmiany mąki. Najpopularniejsza jest pszenna, przypada na nią ponad 90 proc. sprzedaży, jednak wzrasta zainteresowanie mąkami z innych zbóż.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14299

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA