PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Program lojalnościowy pozwala zwiększyć wartość koszyka zakupowego

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2009 12:40

Analiza programu lojalnościowego prowadzonego w delikatesach Alma pokazuje, że średnia wartość koszyka zakupowego klienta z kartą Klubu Konesera jest trzykrotnie wyższa od średniego koszyka zakupowego.

W delikatesach Alma prawie 20 proc. wszystkich transakcji jest realizowana z kartą Klubu Konsera, a biorąc pod uwagę wartość transakcji jest to 40 proc. Transakcje powyżej 200 zł w 50 proc, są realizowana z kartą lojalnościową.

 

Celami programu lojalnościowego prowadzonego w sklepach Alma są: poznanie najlepszych klientów i wzmocnienie ich lojalności, kontrolowanie nawyków i preferencji klientów, pozyskanie nowych osób do programu, prowdzenie wspólnych akcji promocyjncyh z partnerami programu, wzmocnienie pozycji sklepów na rynku, nawiązywanie bliższych relacji z klientami dzięki akcjom specjalnym, przyznawanym punktom, kuponom, itp.

Alma prowadzi program od września 2007 roku. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane