Programy lojalnościowe sklepów zyskują na znaczeniu

Autor: wirtualnemedia.pl 20 listopada 2009 10:21

Prawie 20 proc. Polaków z miast uczestniczyło w tym roku w programie lojalnościowym - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Najczęściej były to akcje prowadzone przez stacje benzynowe

.
W bieżącym roku uczestniczenie w programie lojalnościowym deklaruje 19,3 proc. Polaków mieszkających w miastach, czyli o ponad 6 proc. mniej niż w ubiegłym roku - pokazuje badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia. Większość ankietowanych (62 proc.) przyznaje, że rozpoczęcie takiej akcji przez określony punkt sprzedaży nie wpłynęło na częstotliwość robienia przez nich w nim zakupów.
37 proc. tych osób korzystało z programów lojalnościowych hiper- i supermarketów. Najwięcej spośród wszystkich badanych (46 proc.) chciałoby uczestniczyć w takich akcjach właśnie w hiper- i supermarketach.

Ankiety metodą CAPI objęły 802 osób w wieku 15 - 49 lat mieszkających w miastach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane