Promocja sponsorowana przez producenta opłacalna dla sklepu

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2009 12:29

W sieci sklepów Stokrotka ruszyła nowa loteria promocyjna we współpracy z firmą Unilever. Codziennie do wygrania są cztery bony zakupowe po 100 zł każdy. Raz w tygodniu 1000 zł, a na koniec promocji losowanie nagrody głównej - 50 000 zł. Taka formuła promocji jest opłacalna dla sklepów, gdyż pozwala pozyskać klientów, przy niskich kosztach własnych.

Aby wziąć udział w promocji klient musi do 23 października zrobić zakupy w jednym ze sklepów Stokrotka za kwotę przynajniej 20 zł. Dodatkowym wymogiem jest konieczność zakupu jednego z produktów firmy Unilever. Wybierać można spośród następujących marek: Amino, Knorr, Hellmann's, Delma, Kasia, Rama, Lipton, Saga, Cif, Domestos, Dove, Rexona oraz Timotei. Przy kasie otrzymuje się specjalny kupon z kodem, który następnie należy przesłać sms-em pod specjalny numer.

Takie promocje to częsty wspólny projekt producenta i sieci sklepów. Pozwala na korzyści obu stronom: producentowi, bo zapewnia sprzedaż jego produktu, sieci sklepów, bo zwiększa ona swoją atrakcyjność w oczach klientów. Pomimo, że przyznanie nagród należy do producenta część sympatii obdarowanego konsumenta spływa także na sklep, w którym zrobił 'wygrany' zakup.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane