PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Promocja w hipermarkecie tylko na plakatach

Autor: Gazeta Wyborcza 14 kwietnia 2009 09:28

W hipermarkecie Auchan pan Łukasz chciał kupić trzy płyty w cenie dwóch. Tak kusiła reklama. Przy kasie okazało się, że system nie odczytuje kodów. Płyt nie dostał wcale - podała Gazeta Wyborcza.

- Wybrałem się na zakupy do zielonogórskiego Auchan. Już po wejściu na halę sklepową spore plakaty z napisem 3 w cenie 2 kusiły mnie do zakupu płyt. Do koszyka wrzuciłem sześć płyt i chciałem zapłacić jak za cztery - relacjonuje pan Łukasz. Jak mówi, dobry humor opuścił go przy kasie. Okazało się, że system nie odczytywał promocji przy nabijaniu. Traktował trzecią płytę jak zwykły produkt, wymagający zapłaty. Kasjerka także nie miała pojęcia o promocji. - Zaczęło się dzwonienie i wołanie kogoś ze sklepu. Kasjerka przystąpiła do obsługi innych klientów, a ja czekałem. Wreszcie trafiłem do informacji, gdzie znowu telefony, dyskusje, czekanie. Po dłuższej chwili usłyszałem od pracownika "Nie kupi pan tych płyt. Nasz system nie obsługuje promocji". Po co w takim razie informować ludzi, że możliwość tańszego zakupu jest? - denerwuje się nasz czytelnik. Od obsługi sklepu dowiedział się także, że mógłby dostać płyty w promocyjnej cenie, gdyby znalazł tylko te z identycznymi kodami kreskowymi. - Najśmieszniejsze jest to, że zupełnie przypadkowo wybrałem właśnie płyty zakodowane tak samo. Mimo tego system ich nie odczytał - opowiada pan Łukasz. W końcu nie kupił żadnej płyty.

Katarzyna Theuss z firmy Shiever Polska (współpracuje z Auchan) przyznaje, że problem techniczny przy tej promocji był: - To nasza wina. W związku z tym prosimy klienta o zgłoszenie się do punktu obsługi klienta. Otrzyma drobny upominek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane