Promocja wsród starszych konsumetów przysparza klientów sklepom

Autor: portalspozywczy.pl 2 listopada 2009 12:17

Według analityka firmy Dun and Bradstreet w obecnej sytuacji gospodarczej sukcesu sieci należy upatrywać głownie we wdrażaniu efektywnych programów lojalnościowych, które z założenia przywiązują klienta do marki.

 - Należy zaznaczyć, że sieci dysponując znacznymi środkami finansowymi wydają w ostatnich miesiącach krocie na reklamę i promocję. Kampanie kierowane są przede wszystkim do mniej zamożnego społeczeństwa, osób starszych i główny nacisk na promocje kładzie się w małych i średnich miastach - podsumowuje analityk Dun and Bradstreet Poland.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    4,80

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane