Promocja wsród starszych konsumetów przysparza klientów sklepom

Autor: portalspozywczy.pl 2 listopada 2009 12:17

Według analityka firmy Dun and Bradstreet w obecnej sytuacji gospodarczej sukcesu sieci należy upatrywać głownie we wdrażaniu efektywnych programów lojalnościowych, które z założenia przywiązują klienta do marki.

 - Należy zaznaczyć, że sieci dysponując znacznymi środkami finansowymi wydają w ostatnich miesiącach krocie na reklamę i promocję. Kampanie kierowane są przede wszystkim do mniej zamożnego społeczeństwa, osób starszych i główny nacisk na promocje kładzie się w małych i średnich miastach - podsumowuje analityk Dun and Bradstreet Poland.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane