REKLAMA
REKLAMA

Promocje kierowane do sklepów tradycyjnych zwiększają liczbę franczyzobiorców abc

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2009 12:25

- Szybka ekspansja naszej sieci potwierdza, iż formuła przyjaznej franczyzy jest bardzo atrakcyjną ofertą dla sklepów tradycyjnych. Ostatnie trzy kwartały tego roku pokazują, że kryzys nie jest nam straszny, a szereg działań promocyjnych, które kierujemy do właścicieli sklepów abc spotyka się z ich zainteresowaniem - mówi Łukasz Chady, kierownik marki abc.

REKLAMA

Sieć sklepów abc włączyła w swoje struktury 3350. sklep. Tym samym już o 100 placówek przekroczono, zakładany ubiegłym roku, plan przyrostu liczby sklepów w sieci.

Sklepy abc to małe i średnie sklepy spożywczo-chemiczne zlokalizowane na osiedlach, w centrach małych miast lub na wsi, rozwijane przez grupę Eurocash.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA