Przed otwarciem sklep ankietował okolicznych mieszkańców

Autor: Gazeta Wyborcza/dlahandlu.pl 30 listopada 2009 10:35

- Przed otwarciem sklepu zapytaliśmy mieszkańców miasta o to, jakie produkty chcieliby znaleźć w swoim sklepie - mówi Michał Kubajek, rzecznik prasowy sieci Tesco Polska, która 4 grudnia otwiera nowy sklep w Sosnowcu.

- W oparciu o zgromadzone opinie, przygotowaliśmy ofertę, która odpowiada na aktualne potrzeby: poszukiwanie oszczędności przy zachowaniu dotychczasowego standardu życia - dodaje Kubajek. Dlatego Tesco wprowadzi 800 produktów pod marką własną w najniższych cenach.

Mieszkańcy Sosnowca zwracali także bardzo dużą uwagę na regionalne i lokalne wyroby, które lubią i często kupują w swoim mieście. Dlatego w ofercie nowego sklepu Tesco będzie można znaleźć również m.in. lokalny nabiał, pieczywo oraz wędliny. - Podczas badań opinii, klienci w Sosnowcu zwracali dużą uwagę na regionalne produkty, których brakuje im w sklepach konkurencji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane