Przyjazny Sklep: klienci nie chcą słabszej jakości z marketów

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2010 14:36

Przyjazny Sklep: klienci nie chcą słabszej jakości z marketów

Zdaniem Adama Majewskiego, prezesa zarządu Stowarzyszenia Kupców Polskich Przyjazny Sklep, dobrzy producenci często wcale nie chcą współpracować z wielkopowierzchniowymi sklepami. - Duże sieci wykorzystują swoją pozycję na rynku, a ich warunki są dla producentów nie do przyjęcia. Bo dlaczego mają płacić marketom duże pieniądze za ustawienie ich towaru na półkach? Wolą negocjować z mniejszymi sieciami. Ponadto dobre kontakty z dostawcami umożliwiają nie tylko pozyskanie towaru wysokiej jakości, ale i sprzedawanie go po atrakcyjnych cenach - wyjaśnia Majewski.

Prezes Stowarzyszenia Kupców Polskich uważa również, że konsumenci nad cenę zaczynają przedkładać jakość towaru. - Moi klienci nie kupują wędlin w supermarketach. Wolą przyjść do mnie i wydać więcej pieniędzy na produkty bardzo dobrej jakości. W dodatku proponujemy kupującym ogromny wybór, w ofercie mam aż 150 gatunków wędlin - mówi Adam Majewski.

Stoarzyszenie Przyjazny Sklep jest społeczną organizacją kupiecką, działającą na terenie województwa mazowieckiego. W jego skład wchodzą kupcy prowadzący własne sklepy, co jest gwarancją dbałości o interesy sklepów zrzeszonych w stowarzyszeniu.
Stowarzyszone sklepy podejmują wspólne negocjacje z dostawcami, co umożliwia im uzyskanie atrakcyjnych cen zakupu, organizowanie jednolitych promocji oraz reprezentację interesów kupieckich w środowiskach lokalnych i we współpracy z samorządami. Aktualnie Przyjazne sklepy zrzeszają 96 placówek, z czego 40 mieści się na terenie Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane