Przyjazny Sklep: relacja personel-klient kluczowa w procesie sprzedaży

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 07:38

Przyjazny Sklep: relacja personel-klient kluczowa w procesie sprzedaży

Adam Majewski, prezes zarządu Stowarzyszenia Kupców Polskich Przyjazny Sklep, nie boi się przejmować do sieci nawet tych placówek, które mieszczą się w bezpośrednim sąsiedztwie marketów i dyskontów. - Swój sklep prowadzę od 18 lat i wiem, że kluczową rolę w procesie sprzedaży odgrywa obsługa klienta. Tego w marketach nie ma. Klienci sklepów, zwłaszcza w mniejszych lokalizacjach, nie chcą być dla sprzedawcy anonimowi - przekonuje Adam Majewski.

Zdaniem prezesa Stowarzyszenia, klienci lubią robić zakupy u sprzedawców, którzy znają ich przyzwyczajenia i chętnie służą pomocą przy wyborze produktów. - Kupujący cenią sobie fachową poradę, a dobre relacje z klientami sprawiają, że ci chętnie odwiedzają nasze placówki. Mi zdarzyło się nawet podawać przepisy kulinarne. Tak właśnie buduje się więź z klientem - podsumowuje Adam Majewski.

Stowarzyszenie Przyjazny Sklep jest społeczną organizacją kupiecką, działającą na terenie województwa mazowieckiego. W jego skład wchodzą kupcy prowadzący własne sklepy. Stowarzyszone sklepy podejmują wspólne negocjacje z dostawcami. Aktualnie Przyjazne sklepy zrzeszają blisko
placówek, z czego 40 mieści się na terenie Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane