Przyjście wiosny oznacza zmiany przyzwyczajeń zakupowych klientów

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2010 07:22

Przyjście wiosny oznacza zmiany przyzwyczajeń zakupowych klientów

Wiosną wiele osób zamierza zrzucić kilka kilogramów. A to oznacza, że dobrze będą się sprzedawały wówczas wszelkiego rodzaju towary wspomagające odchudzanie. Na sklepowych półkach pojawia się wiele tego typu produktów. Mogą to być np. pomagające zrzucić zbędne kilogramy płatki śniadaniowe.

- Choć kobiety odchudzają się przez cały rok, to jednak na wiosnę jeszcze bardziej zaczynają zwracać uwagę na swoją sylwetkę. Chcą latem dobrze się prezentować. Kupują więc produkty dietetyczne, zwracają uwagę na nabiał, mniej kupują tłustych serów. Modne są wtedy produkty, które w nazwie mają „fitness" i „light"- twierdzi właściciel sklepu w podwarszawskiej miejscowości.
Także mężczyźni wiosną stają się częstszymi klientami sklepów. Za sprawą rozpoczynającego się sezonu grillowego pojawiają się na stoiskach, na których trudno znaleźć produkty z grupy „fitness" - mięsnych i alkoholowych.
- Panowie zaglądają po mięso na grilla, a także po węgiel i inne dodatki. Kupują też alkohol i musztardy i ketchupy. Popyt na przyprawy sypkie, gotowe sosy zimne i marynaty do mięs pojawia się wraz z pierwszym ciepłym weekendem i trwa przez całe lato - informuje sprzedawca.
Ciepłe miesiące to także tradycyjny czas sprzedaży lodów, których nie powinno zabraknąć w żadnym sklepie. Wiosna i lato to miesiące, w których wzrasta sprzedaż napojów.
- To oczywiste, że latem sprzedaję najwięcej napojów. Klienci lubią napoje gazowane, ale też niegazowaną wodę. Wśród osób aktywnych fizycznie popularne są napoje izotoniczne, które maja redukować zmęczenie - przekonuje handlowiec.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane