REKLAMA
REKLAMA

Raport FMI: 90 proc. sieci handlowych planuje promować markę własną

Autor: Detal Dzisiaj 24 czerwca 2009 09:18

Niemal wszystkie sieci supermarketów planują w najbliższym czasie zwiększyć w swoich sklepach ilość produktów sygnowanych marką własną. Jak wynika z raportu FMI, takie plany ma aż 90 proc. supermarketów. - pisze Detal Dzisiaj.

REKLAMA

Marki własne mają pomóc im w walce o klienta, zwłaszcza w dobie, gdy większość osób musi oszczędzać pieniądze. Obecnie, już niemal co dziesiąty produkt sprzedawany w typowym supermarkecie, to produkt marki własnej. Jeszcze rok temu stanowiły one 8 proc. asortymentu.

Rośnie także sprzedaż marek własnych. W ubiegłym roku dynamika ta wyniosła prawie 11 proc., to ponad dwukrotnie więcej niż ogólny wzrost sprzedaży (5,2 proc.).

Spadają natomiast łączne zyski netto sieci sklepowych. Według FMI, spadły one w 2008 roku do niecałych 1,5 proc. Rok wcześniej wyniosły one ok. 1,8 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA