REKLAMA
REKLAMA

Real testuje kasy samoobsługowe w markecie w Częstochowie

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2009 10:46

W markecie Real w Częstochowie od czerwca dostępne są cztery kasy samoobsługowe. Komunikacja z kupującym ma miejsce za pomocą tekstu wyświetlanego na ekranie dotykowym oraz komunikatów głosowych. Dodatkowo przy stanowiskach kasowych dostępne są szczegółowe informacje na temat ich obsługi; klientom służą pomocą także przeszkoleni pracownicy.

REKLAMA

Klienci szczególnie doceniają zwiększoną prywatność zakupów oraz alternatywę do nierzadko kilkuosobowych kolejek do tradycyjnych kas.

Pierwszego dnia do godziny 12.00 blisko co dziesiąty klient przetestował kasy samoobsługowe; ilość zakupionych w nich artykułów sięgnęła 1000. Kasy posiadają specjalne zabezpieczenia związane z zakupem napojów alkoholowych i artykułów tytoniowych. W momencie skanowania takiego artykułu pracownik dedykowany do obsługi kasy otrzymuje komunikat o konieczności sprawdzenia wieku kupującego.
Obsługa ma miejsce w trzech językach - po polsku, angielsku i niemiecku, co jest udogodnieniem dla obcokrajowców.
Dwojakie komunikaty - głosowe i tekstowe - to z kolei ułatwienie dla osób niedowidzących lub niesłyszących.
W kasach samoobsługowych akceptowana jest gotówka i karty płatnicze autoryzowane PINem. Punkty lojalnościowe Programu Dziesiątka naliczają się jak w przypadku tradycyjnych kas. W kasach jest także możliwość doładowania kart pre-paid.

- Po analizie wyników fazy pilotażowej i badaniu poziomu satysfakcji klientów planowane jest uruchomienie kas także w innych placówkach sieci na terenie Polski - podsumowuje prezes zarządu sieci Real.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA