Regały sklepowe muszą być dopasowane do asortymentu

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 25 stycznia 2010 09:03

Regały sklepowe muszą być dopasowane do asortymentu

W większości sklepów spożywczych najpopularniejsze są klasyczne regały metalowe. Ich wymiary i konfiguracja zależy od rodzaju sprzedawanego asortymentu, rodzaju obsługiwanego klienta, lokalizacji, wielkości sklepu i kosztów, które może ponieść właściciel.

- Meble sklepowe powinny być dopasowane do posiadanego asortymentu, a więc uwzględniać charakter, wagę i wiele innych cech sprzedawanego produktu. Należy pamiętać o tym, że meble same w sobie nie dopełnią ogólnego wyglądu sklepu. Ważne jest ich zestawienie z towarem. Złe wrażenie robi mieszanie mebli o różnych stylach lub niedopasowanych barwach - przekonuje Michał Kącki z firmy BM Studio.

Według specjalistów przy kupnie mebli sklepowych należy zwrócić uwagę na jakość wykonania, uniwersalność wymiarową czyli szeroką gamę wysokości, długości i głębokości regałów i półek, łatwość zmiany ich konfiguracji oraz możliwość zastosowania dodatkowych akcesoriów.

- Nabywca wymaga od producenta mebli wskazówek, jak urządzić sklep. Projektanci z firm wyposażeniowych przygotowują projekt dla konkretnego
zamawiającego i nadzorują montaż - twierdzi ekspert.

W placówkach handlowych liczy się przede wszystkim przestrzeń sprzedaży, dlatego właściciele starają się zagospodarować każdy fragment ścian.
Najprostszym sposobem na uatrakcyjnienie wyglądu sklepów spożywczych staje się zagospodarowanie najbardziej widocznych obszarów placówek handlowych, takich jak stanowiska kasowe, przestrzeń nad regałami, listwy cenowe i boki regałów sklepowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8180

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.