REKLAMA
REKLAMA

Regionalne produkty mogą być atutem w walce z konkurencją

Autor: dlahandlu.pl 19 kwietnia 2010 09:30

Jakość, tradycja i lokalne przyzwyczajenie - to z tych powodów klienci sięgają po produkty regionalne. Niektóre kategorie w sklepie są wręcz zdominowane przez produkty regionalne np. pieczywo, inne w mniejszym lub większym stopniu uzupełniają ofertę ogólnopolską, szczególnie widoczne jest to w produktach nabiałowych i napojach.

REKLAMA

- Zauważam zwiększone zainteresowanie produktami regionalnymi, tradycyjnymi i lokalnymi. Klienci najczęściej zwracają uwagę na regionalne pochodzenie przy zakupie mięsa i wędlin, pieczywa, wyrobów cukierniczych, nabiału, miodów. I nie dotyczy to tylko np. oscypków ale zwykłego chleba czy kiełbasy. Klienci lubią produkty wyprodukowane w pobliżu - przekonuje sprzedawczyni ze sklepu w Milanówku.

Wyroby regionalnego producenta mogą być atutem w porównaniu z konkurencją zachodnich hipermarketów.

- Wiele klientek mówi, że przychodzi specjalnie do naszego sklepu m.in. po majonez, keczup, kaszankę, szynkę. Tych produktów nie kupują w
supermarketach, nie odpowiada im jakość, lub smak dostępnych tam towarów - twierdzi sprzedawczyni.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA