Reklama i niższa cena najlepiej zwiększają sprzedaż produktu

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2010 11:35

Producenci starają się przekonać kupujących do wyboru danej marki na wiele sposobów. W tym celu organizują promocje konsumenckie oraz akcje promocyjne kierowane do właścicieli sklepów. - Reklama telewizyjna i cena promocyjna to najpewniejsze sposoby na zapewnienie wysokiego poziomu sprzedaży produktów. Doskonale sprawdza się przy nowym produkcie jak i przy tym dobrze znanym - twierdzi właściciel sklepu.

Dlatego większość handlowców nie odmawia udziału w akcjach promocyjnych organizowanych przez producentów. - Powieszenie plakatu o niższej cenie podwyższa sprzedaż produktu. Jedyna niedogodność, to taka, że muszę kupić określoną ilość towaru. Jednak przeważnie nie mam problemów ze zbytem - zauważa sprzedawca.

Przeważnie akcje dla konsumentów są łączone z promocjami dla właścicieli sklepów. Są one doceniane przez handlowców.

- Jeżeli za produkty, np. piwo w promocyjnej cenie, które dzięki promocji dla klientów sprzedam bez większego trudu, mogę wybrać coś z katalogu, lub w perspektywie wyjechać na weekend, to bardzo mi to odpowiada. Chętnie biorę udział w akcjach dla sprzedawców. Z każdej odniosłem jakąś korzyść - twierdzi sprzedawca.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,31

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8846

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane