REKLAMA
REKLAMA

Reklamy mają wpływ na asortyment na sklepowych półkach

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2010 09:50

Osoby odpowiedzialne za zaopatrzenie sklepów podejmują decyzje asortymetowe zachęcani na wiele sposobów. - Najważniejsze jest własne doświadczenie, które nabyłem przez lata pracy. Oczywiście pojawiają się coraz nowsze towary, jednak ludzie z grubsza kupują ciągle to samo. W dziedzinie nowości zdaję się oczywiście na porady i opinie przedstawicieli handlowych. Z racji zawodu znają oni bardzo dobrze swoje produkty, a nawet ofertę konkurencji - informuje właściciel sklepu z Grodziska Mazowieckiego.

REKLAMA

Źródłem informacji o nowych produktach, którymi warto się zainteresować jest też prasa. Handlowiec przegląda m.in. prasę branżową, w której znajduję informacje o nowościach. Zdarza się, że na tej podstawie zamawia produkty do swojego sklepu. Jednak ważniejszym kanałem zbierania informacji o nowych produktach jest telewizja.

- Klienci najchętniej kupują towary reklamowane w telewizji. Reklama telewizyjna jest sygnałem, że wzrośnie popyt na dany towar, więc powinienem zadbać o jego obecność na półkach. Jeszcze nigdy nie zawiodłem się na takim postępowaniu - przekonuje sprzedawca.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA