REKLAMA
REKLAMA

Rośnie liczba klientów mniejszych placówek Tesco, przychody sieci na poziomie 9,3 mld zł

Autor: portalspozywczy.pl 20 kwietnia 2010 11:54

Rośnie liczba klientów mniejszych placówek Tesco, przychody sieci na poziomie 9,3 mld zł

Obroty brytyjskiego operatora na polskim rynku za rok finansowy 2009/10 wyniosły 9,3 mld zł (bez VAT), co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym o 6,5 proc. - Klienci zmienili swoje przyzwyczajenia zakupowe, ale nie przestali kupować. Dzięki temu przez cały kryzysowy rok nie zanotowaliśmy w Polsce spadku konsumpcji. Do wzrostu przyczyniły się głównie nowopowstałe sklepy oraz rosnąca liczba klientów małych placówek - mówi Ryszard Tomaszewski.

REKLAMA
Zainteresowanie klientów i wyniki finansowe Tesco są rezultatem strategii firmy opracowanej na czas kryzysu. Jej główne założenia to budowanie lojalności klientów przez program Clubcard oraz stworzenie gamy nowych produktów w niskich cenach. Od sierpnia 2009 ponad 2 miliony klientów dołączyło do programu Clubcard, zaś nowa gama ponad 700 produktów na wyłączność z serii „Dyskontowe marki" spotkała się z zainteresowaniem klientów - produkty nowych marek są już w co trzecim koszyku klientów Tesco. Mimo oznak spowolnienia gospodarczego na polskim rynku, firma zrealizowała całoroczny plan rozwoju sieci, otwierając kolejne 24 placówki i 2 stacje benzynowe.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA