Rośnie sektor sprzedaży kanapek

Autor: Pasiony Group 14 maja 2009 12:36

Polski sektor sprzedaży gotowych kanapek rośnie dynamicznie. Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej, wskazuje, że zdecydowana większość kanapek w dalszym ciągu powstaje w domu, a sektor gotowych wyrobów zaspokaja jedynie 5 proc. całego zapotrzebowania.

Na popularność kanapek wpływ ma także coraz krótszy czas, jaki możemy poświęcać na popołudniowy lunch oraz większa liczba osób przyjmujących posiłki bez przerywania pracy, np. siedząc przy swoich biurkach. Zdaniem Mo Mokhtara, niesłusznym, acz powszechnym przekonaniem jest fakt, że polscy klienci dokonują wyboru wyłącznie na podstawie ceny. W istocie, kierują się jakością i korzyścią, jaką uzyskują za określoną kwotę i płacą za produkt, który spełnia ich oczekiwania.

Sklepy, które mogą liczyć na dodatkowy wzrost obrotów z wprowadzenia kanapek do sprzedaży to punkty w dużych miastach, przy szkołach, uczelniach, dużych centrach biurowych, dworcach. A zatem wszędzie tam gdzie może pojawić się śpieszący się i młody klient.  

Aby dobrze wyeksponować kanapki sklep powinnien dysponować witryną chłodniczą z dobrym oświetleniem, które podkreśli świeżość produktów. Gotowe kanapki można przechowywać przez jeden dzień w witrynie chłodniczej. Optymalna temperatura to 4-10C.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane