REKLAMA
REKLAMA

Rossman wydaje gazetę telewizyjną i zarabia na reklamach

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2009 12:08

Piękna TV to tytuł dwutygodnika telewizyjnego adresowanego do kobiet, dostępnego tylko w drogeriach Rossmann. W ten sposób sieć drogerii chce jeszcze silniej związać klientki z siecią drogerii, ale także zarabiać na reklamach w dwutygodniku.

REKLAMA

Na 100 stronach kobiety znajdą aktualny program telewizyjny na dwa tygodnie oraz informacje o programach, filmach i gwiazdach. "Piękna TV" będzie zwracać uwagę na magazyny wnętrzarskie, poradniki dla mam, programy podróżnicze, kulinarne, a przede wszystkim poradniki urody. 

Dogerie Rossmann powstają w miastach liczących co najmniej kilkanaście tysięcy mieszkańców. Asortyment w sklepach Rossmanna liczy ponad 10 tys. artykułów, w tym blisko tysiąc produktów pod marką własną. 

Rossmann działa na rynku polskim od 1993 roku. Udział firmy w rynku dystrybucji kosmetyków wynosi 12 proc. Na koniec zeszłego roku zatrudniała ona 6,1 tys. pracowników. Do końca bieżącego roku ich liczba wzrośnie do blisko 7 tys.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA