Rossmann rozwija markę własną

Autor: Dla handlu.pl 27 stycznia 2009 10:44

Sieć drogerii Rossmann cały czas powiększa asortyment sprzedaży. Poszerza się półka z artykułami żywnościowymi, ale także z produktami kosmetycznymi sygnowanymi marką własną.

Firma stara się, by były to produkty wysokiej jakości. - Współpracujemy z takimi producentami jak L'Oreal, Henkel, Coty, Unilever - mówi Roman Lewandowski, rzecznik prasowy sieci Rossmann. Większość produktów marki własnej powstaje dla wszystkich rynków, na których drogerie są obecne.

Jednak ze względu na specyfikę danego klienta, niektóre produkty trafiają tylko do polskich drogerii Rossmann. Proces przygotowania nowych kolekcji wygląda tak samo, jak w przypadku wyrobów markowych. Różnią się tym, że cena dla klienta jest niższa. Produkty marki własnej stanowią blisko 20 procent asortymentu sieci. Firma Rossmann szuka też kolejnych lokali pod nowe drogerie. W 1993 roku Rossmann był pierwszą samoobsługową drogerią w Polsce. Dziś ma ponad 340 własnych sklepów, gdzie zakupy robi 360 tys. osób dziennie. Firma ma 40% udziału w rynku drogerii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane