Rossmann stawia na promocję przez gazetki reklamowe

Autor: dlahandlu.pl 14 października 2009 12:04

Sieć drogerii co miesiąc drukuje kilka milionów gazetek promocyjnych. W gazetkach Rossmann kładzie nacisk głównie na niskie ceny sprzedawanych produtów. - Zdajemy sobie sprawę , że w najbliższym czasie niskie ceny w naszej sieci to będzie bardzo ważny atut dla kupujących - mówi Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmann.

Według badań przeprowadzonych w tym roku przez firmę ACNielsen przeciętny Kowalski coraz chętniej chodzi na zakupy właśnie do drogerii. Sklepy drogeryjne są coraz chętniej wybierane w przypadku zakupów produktów kosmetycznych. Co 10 konsument regularnie korzysta z tego kanału sprzedaży, a dla ponad 1/3 konsumentów jest to główne miejsce zakupu tych produktów.

Sieć drogerii Rossmann jeszcze przed świętami otworzy największy w regionie koszalińskim sklep w Emka w Koszalinie. Lokal będzie liczył 514 mkw. powierzchni. Jest to kolejny krok przybliżający siec do zrealizowania planów posiadania do końca roku sieci 400 sklepów w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,31

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5323

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane