Rozwiązania informatyczne IBM Express SAP dla handlu

Autor: wirtualnemedia.pl 8 lipca 2009 10:56

W internecine trwa kampania reklamowa IBM Express SAP Business All-in-One - rozwiązania wspomagającego zarządzanie firmami handlowymi. Akcja przebiega pod hasłem "Handel by to kupił".

Internetowa kampania określa IBM Express SAP Business All-in-One - wspólny produkt firm IBM i SAP wspomagający zarządzanie firmami handlowymi - jako "kompozycję mistrzów". Kreacja żartobliwie wykorzystuje dwuznaczność słowa "handel", pokazując portret kompozytora Georga Friedricha Handla i hasło "Handel by to kupił". Przekaz jest skierowany przede wszystkim do firm średniej wielkości - zarówno detalistów, jak i hurtowników.

Akcja jest prowadzona od końca czerwca w formie direct mailingu, e-mailingu, ministrony internetowej oraz reklam w sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane