Ruch chce zwiększyć sprzedaż produktów wysokomarżowych

Strategia spółki Ruch S.A. na bieżący rok w obszarze handlu artykułami FMCG zakłada konsekwentną zmianę struktury asortymentowej, zwiększenie udziału w wartości sprzedaży produktów wysokomarżowych o 3 punkty procentowe (wzrost udziału z 11 proc. do 14 proc.) - podała spółka w komunikacie.
Strategia Ruchu obejmuje również zmniejszenie o 29 liczby hurtowni, z koncentracją działalności na najefektywniejszych finansowo lokalizacjach oraz rozwój sprzedaży poprzez przedstawicieli handlowych (zwiększenie liczby sprzedawców o 25 proc.).
W obszarze sieci sprzedaży spółka skoncentruje się na ocenie efektywności finansowej współpracy z poszczególnymi partnerami oraz podejmie działania na rzecz kontynuowania oraz podjęcia współpracy z sieciami detalicznymi.
Notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych RUCH S.A. jest największym w kraju dystrybutorem wydawnictw. Posiada niemal 41 proc. udziału w rynku. Spółka jest też znaczącym dystrybutorem artykułów codziennego użytku FMCG. Jej roczne obroty sięgają blisko 4,1 mld zł.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Nd 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- Nd 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł