Ruch chce zwiększyć sprzedaż produktów wysokomarżowych

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 09:57

Ruch chce zwiększyć sprzedaż produktów wysokomarżowych

Strategia spółki Ruch S.A. na bieżący rok w obszarze handlu artykułami FMCG zakłada konsekwentną zmianę struktury asortymentowej, zwiększenie udziału w wartości sprzedaży produktów wysokomarżowych o 3 punkty procentowe (wzrost udziału z 11 proc. do 14 proc.) - podała spółka w komunikacie.

Strategia Ruchu obejmuje również zmniejszenie o 29 liczby hurtowni, z koncentracją działalności na najefektywniejszych finansowo lokalizacjach oraz rozwój sprzedaży poprzez przedstawicieli handlowych (zwiększenie liczby sprzedawców o 25 proc.).

W obszarze sieci sprzedaży spółka skoncentruje się na ocenie efektywności finansowej współpracy z poszczególnymi partnerami oraz podejmie działania na rzecz kontynuowania oraz podjęcia współpracy z sieciami detalicznymi.

Notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych RUCH S.A. jest największym w kraju dystrybutorem wydawnictw. Posiada niemal 41 proc. udziału w rynku. Spółka jest też znaczącym dystrybutorem artykułów codziennego użytku FMCG. Jej roczne obroty sięgają blisko 4,1 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane