Ruch chce zwiększyć sprzedaż produktów wysokomarżowych

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 09:57

Ruch chce zwiększyć sprzedaż produktów wysokomarżowych

Strategia spółki Ruch S.A. na bieżący rok w obszarze handlu artykułami FMCG zakłada konsekwentną zmianę struktury asortymentowej, zwiększenie udziału w wartości sprzedaży produktów wysokomarżowych o 3 punkty procentowe (wzrost udziału z 11 proc. do 14 proc.) - podała spółka w komunikacie.

Strategia Ruchu obejmuje również zmniejszenie o 29 liczby hurtowni, z koncentracją działalności na najefektywniejszych finansowo lokalizacjach oraz rozwój sprzedaży poprzez przedstawicieli handlowych (zwiększenie liczby sprzedawców o 25 proc.).

W obszarze sieci sprzedaży spółka skoncentruje się na ocenie efektywności finansowej współpracy z poszczególnymi partnerami oraz podejmie działania na rzecz kontynuowania oraz podjęcia współpracy z sieciami detalicznymi.

Notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych RUCH S.A. jest największym w kraju dystrybutorem wydawnictw. Posiada niemal 41 proc. udziału w rynku. Spółka jest też znaczącym dystrybutorem artykułów codziennego użytku FMCG. Jej roczne obroty sięgają blisko 4,1 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane