Rynek FMCG wyhamuje

Autor: Parkiet 19 lutego 2010 08:55

Wartość rynku FMCG (dóbr szybko zbywalnych) wzrosła w 2009 r. o 4,4 proc., do 153 mld zł - wynika z prognoz firmy Euromonitor International, do których dotarł Parkiet. Na ten rok prognozy jednak nie są tak optymistyczne.

Analitycy Euromonitora spodziewają się na ten rok zaledwie 1-proc. wzrostu, do 154,5 mld zł - podaje Parkiet.
Francois Colombie, przewodniczący rady nadzorczej Auchan Polska uważa, że prognoza jest zbyt pesymistyczna, rynek urośnie mocniej. - Znacznie większe problemy są na rynku sprzętu elektronicznego, natomiast sprzedaż żywności wygląda nieźle.
- Handel daje pracę ok. 2 mln osób i generuje 20 proc. PKB - mówi Renata Juszkiewicz, dyrektor przedstawicielstwa grupy Metro w Polsce, prowadzącej sieci Real, Makro, Media Markt i Saturn.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane