REKLAMA
REKLAMA

Sedal negocjuje z nowymi dostawcami i notuje wzrosty sprzedaży

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 15 lutego 2010 08:52

Sedal negocjuje z nowymi dostawcami i notuje wzrosty sprzedaży

Polityka sieci Sedal zakłada wprowadzanie co jakiś czas nowych produktów w celu uatrakcyjnienia oferty. Jak przyznaje Marek Szydłowski, wiceprezes spółki, swoje wyroby chcą sprzedawać w sieci kolejni przedstawiciele branży wędliniarskiej oraz segmentu przypraw, trwają rozmowy z potencjalnymi dostawcami. Podstawowy asortyment pozostaje jednak bez zmian.

REKLAMA
Jest to jedna z form walki o klienta, szukania towarów tańszych, ale także jakościowych.

Należąca do spółki Arko sieć Sedal zanotowała wzrost przychodów w ubiegłym roku. Ich wartość wyniosła około 110 mln zł. To o 3-4 mln zł więcej niż na koniec 2008 roku. - Wzrost zawdzięczamy zarówno otwarciu nowych sklepów, jak i utrzymaniu dynamiki sprzedaży, a nawet jej w zwiększeniu w przypadku części placówek - powiedział Marek Szydłowski, wiceprezes w spółce Sedal.

Sedal zarządza obecnie siecią 20 sklepów w województwie łódzkim, wielkopolskim i opolskim o powierzchni od 140 do 800 mkw. Firma posiada
centralę logistyczną w Wieluniu, z której zaopatrywane są również inne sieci, drobne sklepy oraz odbiorcy hurtowi. We wrześniu ubiegłego roku
jedynym, stuprocentowym udziałowcem Sedala stała się spółka Arko.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA