Sedal negocjuje z nowymi dostawcami i notuje wzrosty sprzedaży

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 15 lutego 2010 08:52

Sedal negocjuje z nowymi dostawcami i notuje wzrosty sprzedaży

Polityka sieci Sedal zakłada wprowadzanie co jakiś czas nowych produktów w celu uatrakcyjnienia oferty. Jak przyznaje Marek Szydłowski, wiceprezes spółki, swoje wyroby chcą sprzedawać w sieci kolejni przedstawiciele branży wędliniarskiej oraz segmentu przypraw, trwają rozmowy z potencjalnymi dostawcami. Podstawowy asortyment pozostaje jednak bez zmian.

Jest to jedna z form walki o klienta, szukania towarów tańszych, ale także jakościowych.

Należąca do spółki Arko sieć Sedal zanotowała wzrost przychodów w ubiegłym roku. Ich wartość wyniosła około 110 mln zł. To o 3-4 mln zł więcej niż na koniec 2008 roku. - Wzrost zawdzięczamy zarówno otwarciu nowych sklepów, jak i utrzymaniu dynamiki sprzedaży, a nawet jej w zwiększeniu w przypadku części placówek - powiedział Marek Szydłowski, wiceprezes w spółce Sedal.

Sedal zarządza obecnie siecią 20 sklepów w województwie łódzkim, wielkopolskim i opolskim o powierzchni od 140 do 800 mkw. Firma posiada
centralę logistyczną w Wieluniu, z której zaopatrywane są również inne sieci, drobne sklepy oraz odbiorcy hurtowi. We wrześniu ubiegłego roku
jedynym, stuprocentowym udziałowcem Sedala stała się spółka Arko.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane