Sery w kawałkach sprzedają się lepiej niż w plastrach
Sery żółte to kategoria produktów, która jest spożywana przez większość kupujących. Spośród dostępnych serów konsumenci wybierają głównie sery na wagę.
- Większość klientów kupuje sery w kawałkach. Mniej więcej co piąta osoba prosi o pokrojenie sera na plasterki. Najpopularniejsze są podstawowe
gatunki serów gouda, edamski. O zakupach często decyduje cena i trwająca promocja - twierdzi sprzedawczyni ze stoiska nabiałowego ze sklepu sieci Społem działającego w Pruszkowie.
Sery paczkowane są poszukiwane przez klientów, którym zależy na czasie. Mogą zdjąć opakowanie bezpośrednio z półki.
- Jeżeli ser pakowany jest w kawałku wtedy przeważnie wybierane są porcje 150 - 250 g. jeżeli paczka zawiera plasterki klienci dodatkowo zwracają uwagę na sposób zamknięcia. Najpopularniejsze są opakowania umożliwiające wielokrotne zamykanie i otwieranie

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:44 W Malborku obok Lidla powstanie park handlowy
- 17:39 Resort rolnictwa przygotuje program rozwoju rynków hurtowych
- 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
- 14:36 Kasztelan i Kamis we wspólnej promocji
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł