Sfinks chce dowozić jedzenie do biur i mieszkań

Autor: portalspozywczy.pl 13 kwietnia 2010 11:29

Rozwój sieci za granicą, otwieranie placówek typu express oraz uzupełnienie oferty istniejących marek o nowe usługi takie jak catering i dowóz dań - to główne założenia właśnie ogłoszonej strategii Sfinks Polska.

Rada Nadzorcza zatwierdziła strategię rozwoju na lata 2010 - 2014. - Celem strategii Sfinks Polska S.A. jest zbudowanie międzynarodowej sieci restauracji w oparciu o silne, rozpoznawalne marki gastronomiczne działające w modelu franczyzowym w Polsce i masterfranczyzowym za granicą - czytamy w komunikacie.
Sfinks chce nadal rozwijać i wzmacniać przede wszystkim marki Sphinx i Wook. Długoterminowy plan rozwoju przewiduje także pozostawienie w Spółce sieci restauracji Chłopskie Jadło, zakładana jest zmiana ich profilu na casual dining. Poza tym planuje zwiększać sprzedaż w restauracjach poprzez nowe kanały dystrybucji - wynos posiłków, dowóz dań do biur i domów oraz usługi cateringu.
Spółka zamierza również uruchomienie konceptów restauracyjnych typu express i wejście w segment fast casual dining. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane