Sieć Asprod będzie modernizować stoiska własne

Autor: Edyta Kochlewska, dla handlu.pl 21 maja 2009 10:32

Asprod, sieć sklepów piekarniczo-cukierniczych, działających w północnej Polsce zamierza zmodernizować stosika firmowe. Firma nie planuje na razie zwiększania liczby punktów handlowych.

- Mamy sklepy zarówno w pasażach handlowych, na osiedlach mieszkaniowych, jak i w centrach handlowych. Chcemy po kolei unowocześniać nasze stoiska. Nie mamy obecnie konkretnych planów, jeśli chodzi o powiększanie sieci, chyba, że trafi się wyśmienita lokalizacja, wtedy reagujemy bardzo szybko - opowiada Bożena Kordykiewicz, dyrektor handlowy sieci Asprod. Firma nie zdradza swoich sposób poszukiwania dobrych lokalizacji. - Mogę tylko powiedzieć, że prowadzimy bardzo dokładne badania zanim zdecydujemy się na dany punkt. Obserwujemy jak duży jest ruch potencjalnych klientów w danym punkcie miasta, w jakim są wieku - dodaje Bożena Kordykiewicz.


Spółka Asprod powstała w 1991 roku. Posiada blisko 50 stoisk firmowych na terenie województwa zachodniopomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego. Piekarnia Asprod współpracuje również z sieciami handlowymi: Sano, Sułtan, Intermarche, Koszyk, Piotr i Paweł, Stokrotka, Lewiatan, Społem, Real.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane