Sieć Dino otworzyła w tym roku trzy nowe sklepy, ruszą kolejne

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 19 lutego 2010 08:32

Sieć Dino otworzyła w tym roku trzy nowe sklepy, ruszą kolejne

Sieć Dino otwiera kolejne placówki. W tym roku ruszyły trzy nowe sklepy: w Łodzi, Gryfowie Śląskim oraz Obrzycku. Rok 2009 przyniósł powiększenie sieci o 16 punktów sprzedaży (m.in. we Wschowie, Rychwale, Krzemieniowie i Świętej Katarzynie). Dino konsekwentnie stawia na rozwój, dlatego stale powiększa liczbę marketów, otwierając średnio 1-2 sklepy w miesiącu. Zdecydowana większość z nich to sklepy własne.

Markety Dino to sieć sklepów z wyłącznie polskim kapitałem, której początki sięgają roku 1999. Od momentu powstania Dino intensywnie rozwija sieć własnych sklepów, których liczba przekracza dziś 90 placówek, zlokalizowanych głównie w województwach wielkopolskim i dolnośląskim oraz lubuskim, opolskim i łódzkim. 

Dino to sklepy o średniej powierzchni 300 mkw., zaopatrywane przez centralny magazyn zlokalizowany w Krotoszynie, dysponujący ponad trzema tysiącami produktów (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych). W ofercie sieci znajdują się także warzywa i owoce oraz własne wyroby mięsne marki Agro-Rydzyna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane