PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Sieć FJ rezygnuje z wejścia na giełdę i szuka inwestora strategicznego

Autor: portalspożywczy.pl 26 stycznia 2009 14:36

FJ Marketing Concept, właściciel sieci sklepów spożywczych FJ zrezygnował z pozyskania kapitału na rozwój sieci dzięki wejściu na giełdę.

Firma zdecydowała się na pozyskanie środków od inwestora zewnętrznego.
fot. www.fj.pl W tej chwili trwają prace związane z przekształceniem firmy ws spółkę akcyjną. Ostateczna decyzja o dofinansowaniu firmy to perspektywa najbliższego roku.

Jednocześnie władze firmy planują szybki rozwój sieci. - W czasach kryzysu będzie łatwiej o pozyskanie atrakcyjnych i tanich lokalizacji i firma będzie się dynamicznie rozwijała, zwiększając liczbę placówek - uważa Roman Olkowski, prezes firmy.

F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej współpracuje z ponad 260 sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane