REKLAMA
REKLAMA

Sieć FJ rezygnuje z wejścia na giełdę i szuka inwestora strategicznego

Autor: portalspożywczy.pl 26 stycznia 2009 14:36

FJ Marketing Concept, właściciel sieci sklepów spożywczych FJ zrezygnował z pozyskania kapitału na rozwój sieci dzięki wejściu na giełdę.

REKLAMA
Firma zdecydowała się na pozyskanie środków od inwestora zewnętrznego.
fot. www.fj.pl W tej chwili trwają prace związane z przekształceniem firmy ws spółkę akcyjną. Ostateczna decyzja o dofinansowaniu firmy to perspektywa najbliższego roku.

Jednocześnie władze firmy planują szybki rozwój sieci. - W czasach kryzysu będzie łatwiej o pozyskanie atrakcyjnych i tanich lokalizacji i firma będzie się dynamicznie rozwijała, zwiększając liczbę placówek - uważa Roman Olkowski, prezes firmy.

F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej współpracuje z ponad 260 sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA