Sieć Groszek podpisała 300 umów franczyzowych

Autor: portalspozywczy.pl 5 października 2009 15:03

Oznacza to, że liczba placówek należącej do Grupy Handlowej Emperia sieci sklepów osiedlowych może urosnąć w 2009 r. o prawie 30 proc. W ubiegłym roku pod szyldem Groszek działało 896 punktów handlowych - wynika z informacji serwisu portalspozywczy.pl.

W tym roku zarządzająca siecią spółka Detal Koncept podpisała już ok. 300 nowych umów z franczyzobiorcami, w planach jest jeszcze kilkadziesiąt kolejnych. 30 września 2009 sieć Groszek liczyła 1,1 tys. sklepów. Obroty sieci za rok 2008 to ponad 1,38 mld zł netto.
Grupa Handlowa Emperia jest jedną z największych grup handlowych w Polsce. Swym zasięgiem obejmuje teren całego kraju i działa w dwóch segmentach: detalicznym i dystrybucyjnym.
Pierwszy z nich opiera się na markach Stokrotka, Delima, Milea, Groszek, Lewiatan i Euro Sklep, tworzących sieci supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb klientów.
Na segment dystrybucyjny składają się spółki Tradis, DEF i Ambra prowadzące dystrybucję artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych na terenie całego kraju.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane