REKLAMA
REKLAMA

Sieć handlowa powinna mieć wiele ekranów, by dobrze zarabiać na reklamach

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2009 10:48

W trzecim kwartale 2009 r. spółka Call2Action zanotowała 41 tys. zł przychodów z przeprowadzonych kampanii reklamowych z posiadanej sieci nośników POS TV zainstalowanych w sieci „Piotr i Paweł". Według przedstawicieli firmy niewielka wartość osiągniętych w trzecim kwartale przychodów wynikała z ograniczonego rozmiaru sieci monitorów. Liczba POS TV jest kluczowym kryterium atrakcyjności oferty spółki dla jej docelowych klientów - reklamodawców.

REKLAMA

Pierwsze trzy kwartały 2009 r. były okresem negocjacji z sieciami handlowymi, mających na celu pozyskanie nowych lokalizacji pod instalację monitorów. Ich wynikiem było podpisanie umowy z siecią „Kolporter", w której spółka zainstaluje około 200 monitorów oraz umowy z siecią "Tesco" na instalację około 1,5 tys. monitorów w ponad pięćdziesięciu lokalizacjach na terenie całego kraju. Firma Call2Action zamontuje nośniki POS TV w nowo otwartych sklepach 'Piotr i Paweł' w Poznaniu, Toruniu, Gdańsku, Płocku, Bydgoszczy i Wrocławiu. W sześciu sklepach firma zamontuje 66 nowych ekranów. Oznacza to, że w sieci 'Piotr i Paweł będzie działało 336 ekranów wyświetlających reklamy. Firma zakłada rozbudowę sieci nośników POS TV do 3,8 tys. monitorów do końca 2012 r.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA