PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Sieć handlowa powinna mieć wiele ekranów, by dobrze zarabiać na reklamach

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2009 10:48

W trzecim kwartale 2009 r. spółka Call2Action zanotowała 41 tys. zł przychodów z przeprowadzonych kampanii reklamowych z posiadanej sieci nośników POS TV zainstalowanych w sieci „Piotr i Paweł". Według przedstawicieli firmy niewielka wartość osiągniętych w trzecim kwartale przychodów wynikała z ograniczonego rozmiaru sieci monitorów. Liczba POS TV jest kluczowym kryterium atrakcyjności oferty spółki dla jej docelowych klientów - reklamodawców.

Pierwsze trzy kwartały 2009 r. były okresem negocjacji z sieciami handlowymi, mających na celu pozyskanie nowych lokalizacji pod instalację monitorów. Ich wynikiem było podpisanie umowy z siecią „Kolporter", w której spółka zainstaluje około 200 monitorów oraz umowy z siecią "Tesco" na instalację około 1,5 tys. monitorów w ponad pięćdziesięciu lokalizacjach na terenie całego kraju. Firma Call2Action zamontuje nośniki POS TV w nowo otwartych sklepach 'Piotr i Paweł' w Poznaniu, Toruniu, Gdańsku, Płocku, Bydgoszczy i Wrocławiu. W sześciu sklepach firma zamontuje 66 nowych ekranów. Oznacza to, że w sieci 'Piotr i Paweł będzie działało 336 ekranów wyświetlających reklamy. Firma zakłada rozbudowę sieci nośników POS TV do 3,8 tys. monitorów do końca 2012 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane