Sieć Lewiatan rusza z dużą akcją promocyjną

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2010 14:40

W związku ze zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów ofertę promocyjną „Wielkanocny koszyk zakupów". Akcja trwać będzie od 15 marca do 2 kwietnia 2010.

W tym czasie klienci sklepów Lewiatana będą mogli nabyć po atrakcyjnych cenach szereg produktów renomowanych producentów jak Unilever, Nestle, Coca-Cola, czy Wawel.
Dodatkowo, w czasie trwania promocji Lewiatan zorganizował w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych kampanię reklamującą sklepy sieci. Łącznie planowana jest emisja ponad 1.400 spotów reklamowych, które będzie można obejrzeć między innymi w telewizji: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style oraz na kilku kanałach tematycznych, jak na przykład:  Kuchnia TV.
Licząca ponad 2.650 sklepów Polska Sieć Handlowa Lewiatan zdecydowanie wyróżnia się aktywnością reklamową wśród sieci franczyzowych działających na polskim rynku. Cyklicznie obecna jest w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych oraz w stacjach telewizyjnych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane