Sieć Poziomka szuka managera ds. rozwoju sieci

Autor: portalspozywczy.pl 28 stycznia 2009 12:06

Sieć sklepów franczyzowych Poziomka prowadzi proces rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. marketingu i rozwoju sieci.

Nowa osoba będzie się zajmowała pozyskiwaniem franczyzobiorców do wejścia do sieci, ale także planowaniem wspólnych akcji marketingowych, dla działających już placówek. Sieć Sklepów Detalicznych Poziomka, funkcjonująca na polskim rynku od 2004 roku, zrzesza swoje sklepy na zasadzie franczyzy.


Posiada blisko 200 placówek o średniej powierzchni sprzedaży 55 mkw, zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego, świętokrzyskiego, lubelskiego i łódzkiego. W asortymencie znajduje się ok. 1-3 tys. produktów spożywczych i artykułów przemysłowo-chemicznych. Centralny marketing obejmuje m.in. akcje promocyjne, wspólne wydawanie gazetek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane