Sieć Rosa pozyskuje kolejnych sklepikarzy do współpracy

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2010 09:06

- Podsumowując 2009 rok możemy się pochwalić, iż cele jakie sobie wyznaczyliśmy na początku ubiegłego roku udało nam się zrealizować - mówi Agnieszka Lauk, odpowiedzialna za marketing sieci sklepów Rosa. Jednym z priorytetów, było zwiększenie liczby zrzeszonych sklepów z 67 na koniec 2008 roku do 103 obecnie i dalszy rozwój sieci.

- Drugim bardzo ważnym dla nas przedsięwzięciem było wdrożenie programu lojalnościowego dla właścicieli sklepów Rosa i program już funkcjonuje z sukcesem - zapewania Agnieszka Lauk.
Spółka w 2010 roku planuje dalsze, konsekwentne powiększanie zarówno zasięgu terytorialnego jak i liczby sklepów w obrębie województwa łódzkiego. Planuje też edycję kolejnego programu lojalnościowego oraz uruchomienie własnego radia internetowego.

Sieć sklepów spożywczych Rosa została założona w maju 2007 roku przez grupę 29 kupców. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,89

  • Śr

    2,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8062

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.