Sieć Rosa pozyskuje kolejnych sklepikarzy do współpracy

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2010 09:06

- Podsumowując 2009 rok możemy się pochwalić, iż cele jakie sobie wyznaczyliśmy na początku ubiegłego roku udało nam się zrealizować - mówi Agnieszka Lauk, odpowiedzialna za marketing sieci sklepów Rosa. Jednym z priorytetów, było zwiększenie liczby zrzeszonych sklepów z 67 na koniec 2008 roku do 103 obecnie i dalszy rozwój sieci.

- Drugim bardzo ważnym dla nas przedsięwzięciem było wdrożenie programu lojalnościowego dla właścicieli sklepów Rosa i program już funkcjonuje z sukcesem - zapewania Agnieszka Lauk.
Spółka w 2010 roku planuje dalsze, konsekwentne powiększanie zarówno zasięgu terytorialnego jak i liczby sklepów w obrębie województwa łódzkiego. Planuje też edycję kolejnego programu lojalnościowego oraz uruchomienie własnego radia internetowego.

Sieć sklepów spożywczych Rosa została założona w maju 2007 roku przez grupę 29 kupców. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane