REKLAMA
REKLAMA

Sieć Rosa współpracuje z Expressem Ilustrowanym

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 16 lipca 2009 10:29

Sieć sklepów Rosa wybrała dość nietypowy sposób promocji. - Gazetki promocyjne naszej sieci ukazują się w dodatku telewizyjnym łódzkiego Expressu Ilustrowanego - informuje nas Agata Kopacka, specjalista ds. strategii i analiz w spółce Vita Idea, która jest właścicielem marki Rosa.

REKLAMA

Według niej współpraca z dziennikiem prowadzona jest od ponad roku, czyli od momentu powstania sieci Rosa.
- Nakład dziennika liczy 200 tys. egzemplarzy co pozwala nam dotrzeć do znaczenie szerszego grona potencjalnych klientów niż tradycyjne sposoby kolportowania gazetek promocyjnych - podkreśla przedstawicielka sieci.
Gazetka oprócz aktualnych promocji produktowych zawiera oczywiście aktualną listę sklepów Rosa. Lista ta może się w najbliższych miesiącach dość znacząco powiększyć. - Do końca roku planujemy powiększyć sieć o około 20 nowych obiektów - powiedziała nam Agata Kopacka. Oznacza to, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy liczba sklepów przekroczy 100.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA