Sieć sklepów wprowadza centralny system zamówień

Autor: dlahandlu.pl 19 kwietnia 2010 15:06

Baby Collection integruje dane sprzedażowe i wprowadza centralny system zamówień. Reorganizacja zarządzania informacją pozwoli wprowadzić system lojalnościowy oraz zmniejszy koszty w obszarze logistyki. Projekt prowadzą należące grupy kapitałowej Macrologic spółki: Macrologic i Kamil.

Unifikacja raportów  i automatyczne raportowanie oparte o dane z salonów sprzedaży dostarczy  zarządowi Baby Collection pełniejszy obraz preferencji konsumentów w  poszczególnych sklepach. Precyzyjne raportowanie dotyczące zalegania  towarów, poprawi optymalizację stanów magazynowych w poszczególnych  salonach. 

Centrale zarządzanie akcjami promocyjnymi pozwoli precyzyjnie ocenić ich  skuteczność i da możliwość zarządzania rabatami. W konsekwencji będzie  możliwe wprowadzenie systemu lojalnościowego, a także analizowanie wyników sprzedażowych na poziomie poszczególnych pracowników.

W głównym magazynie  spółki w Jankach jest wprowadzany nowy system rejestracji  towarów. Rozwiązanie pomoże powiązać dane z indeksów materiałowych z  kodami kreskowymi w jednej bazie danych. Wprowadzenie czytników kodów  kreskowych w magazynie głównym wyeliminuje błędy przy pakowaniu odpowiednich twarów, co ograniczy koszty frachtu. Wprowadzenie jednolitego systemu  cechowania skróci czasu operacji logistycznych podczas wysyłki oraz  przyjęcia towarów w sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane