Słodycze na wagę umożliwiają urozmaicenie oferty

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2010 09:23

Klienci sklepu Społem w Podkowie Leśnej kupują na wagę produkty z różnych kategorii, zarówno te tańsze, np. ciastka czy wafle, jak i droższe produkty typu czekoladki. Klienci sięgają po czekoladki nawet kilka razy w tygodniu, podczas codziennych zakupów.


- Słodycze na wagę sprzedają się bardzo dobrze. Najlepiej oczywiście sprzedają się słodycze znanych producentów, takich jak Wedel, Jutrzenka, Solidarność. Dla wielu klientów ważne jest głównie to, że kupując na wagę, mają możliwość skomponowania własnej mieszanki z ulubionymi czekoladkami i w określonych przez siebie ilościach - zauważa sprzedawczyni.

Według specjalistów słodycze są produktami impulsowymi i trzeba je lokować tak, aby wywołać impuls zakupu. Wskazana jest zwiększona liczba ekspozycji w strefie kasy i w miejscach zatrzymania ruchu klientów, produkty dedykowane dla dzieci powinny się znaleźć na wysokości ich wzroku. Dodatkowo ekspozycja powinna znaleźć się w miejscach dobrze monitorowanych, co ograniczy możliwość kradzieży. Dlatego w sklepie sprzedaż zorganizowana jest w trzech miejscach: w dziale słodyczy, strefie przykasowej i na stoisku z alkoholem.
- Niemała na grupa naszych klientów to emeryci, ludzie starsi, którzy kupują niewielkie ilości słodyczy, mniej niż mieści standardowe opakowanie. Poza tym słodycze na wagę są tańsze, ponieważ odchodzi koszt opakowania - przekonuje sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane