Słoneczko: Klienci oszczędzają na jedzeniu

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 14 kwietnia 2009 12:51

- Najprawdopodobniej klienci przed świętami zostawili w naszych sklepach tyle samo pieniędzy co przed rokiem. Nie policzyliśmy tego jeszcze dokładnie. Ale ich zakupy były mniejsze, gdyż w ostatnim czasie znacząco wzrosły ceny niektórych towarów - ocenia Jolanta Sienkiewicz, prezes sieci Słoneczko.

Według naszej rozmówczyni w styczniu i lutym klienci ograniczyli zakupy. - W tym okresie wyraźnie wzrosły ceny mięsa, również drobiu, który wcześniej można było kupić tanio. Przełożyło się to na sprzedaż. Widać, że ludzie oszczędzają na jedzeniu - mówi Sienkiewicz.
Słoneczko to sieć niezależnych partnerów detalicznych funkcjonująca na rynku od 2002 roku. Jego sklepy działają głównie w województwie lubuskim, dolnośląskim i świętokrzyskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane