Słoneczko wycieczkami zachęca sprzedawców i klientów do większych zakupów

Autor: dlahandlu.pl 2 października 2009 12:06

Sieć sklepów Słoneczko stara się zwiększyć sprzedaż w swoich sklepach organizując akcje marketingowe zarówno dla konsumentów jak i właścicieli zrzeszonych w sieci sklepów.

 Dla klientów, którzy regularnie robią zakupy Słoneczko oferuje program lojalnościowy, w ramach którego mogą zbierać punkty wymieniane na nagrody: m.in. wycieczki do Paryża i Maroko. Program trwa od czerwca do końca grudnia.

Z kolei dla właścicieli sklepów sieć co roku organizuje program Egzotyczna Podróż. Program polegający na osiągąniu jak najlepszych wyników sprzedaży określonych produktów, realizowany jest wspólnie przez sieć Słoneczko i dostawców towarów do sklepów. w tym roku 30 właścicieli sklepów jedzie na wyspę Kos. 

Właściciele sieci Słoneczko realizują zapowiedzi, że w 2009 roku pojawią się cztery sklepy własne i od 20-30 franczyzowych placówek.
Słoneczko to sieć niezależnych partnerów detalicznych funkcjonująca na rynku od 2002 roku. Sklepy Słoneczka działają głównie w województwie lubuskim, dolnośląskim i świętokrzyskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane