Smakoszyki: Wyraźny wzrost zamówień w okresie Wielkanocy
W internetowym sklepie smakoszyki.com.pl zamówienia przed świętami Wielkanocy generują ok. 25-30 proc. całorocznego obrotu.
Kosze delikatesowe wędrują zarówno do osób prywatnych jak i firm. Pod względem liczby zamówień przeważają klienci z pierwszej grupy, ale zarówno pod względem wartości zamówień jak i liczby zamawianych koszy prym wiodą zamówienia firmowe. - Osoby prywatne decydują się na zamówienia na tydzień, rzadziej na dwa przed świętami. Przedsiębiorstwa i instytucje robią to z dużo większym wyprzedzeniem: zamówienia składane są co najmniej na miesiąc przed świętami - mówi Piotr Kaczmarek, właściciel firmy.
Klienci mogą zarówno wybierać gotowe zestawy jak i samodzielnie dobierać artykuły do koszyka. - Często jest tak, że klient wybiera jakiś gotowy kosz, ale chce go w pewien sposób zmodyfikować. Na przykład wymienić jeden produkt na inny albo trochę go uszczuplić, tak aby zmniejszyć jego cenę - wyjaśnia nasz rozmówca.
Klienci indywidualni kupują przeważnie kosze o wartości ok. 200 zł brutto. W przypadku firm wartość ta wynosi do 80 albo do 100 zł.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 15:40 W Przysusze powstanie obiekt handlowy
- 15:39 Fructomania - wspólny projekt Ewa-Bis i Zentis Polska
- 15:31 Sarley Investment oficjalnie stał się spółką Żabka Polska
- 15:25 IKEA kształtowała gusta kulinarne Polaków? (galeria)
- 15:24 Była prezes PayU została dyrektorem ds. klientów w Tesco Central Europe
- 15:24 Solidarność Tesco: Zmiany stanowisk pracy są wprowadzane niezgodnie z prawem
- 15:04 Za trzy lata zmienią się przepisy dotyczące ekożywności
- 15:01 Giacomo Conti w Galerii nad Jeziorem
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Były prezes Tesco Polska nie zamierza wracać do pracy w handlu
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_62
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_59
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_38
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_36