PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Spada jakość obsługi w delikatesach

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 23 lipca 2009 10:34

Średni wskaźnik jakości obsługi w kategorii Delikatesy wyniósł w pierwszym półroczu 2009 roku +2,18 i obniżył się (-18 proc.) w stosunku do roku 2008 z poziomu +2,67 (w skali od -5 do +5) - wynika z półrocznego podsumowania akcji „Jakość obsługi 2009".

Sieć Alma Market pomimo obniżenia o 11 proc. wskaźnika jakości obsługi zajęła obecnie pozycję lidera rankingu, wyprzedzając dotychczasowego lidera, Delikatesy Bomi, które straciły najwięcej, bo niemal 30 proc. w stosunku do wyników z 2008 r. Trzecią pozycję utrzymała sieć Piotr i Paweł, uzyskując nieznacznie gorszy wynik niż pół roku wcześniej. W rankingu pojawiły się nienotowane wcześniej Delikatesy Centrum, które swój debiut zaczynają od bardzo niskiego wskaźnika +0,63, mocno odbiegającego od wyników konkurentów.

Niski poziom jakości obsługi w sieciach delikatesowych może być też efektem stosunkowo niewielkiej konkurencji w tym segmencie handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9308

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane