Spar dostosowuje asortyment do lokalizacji

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2009 10:46

Zdaniem przedstawicieli sieci Spar, zarządzającej w Polsce 56 sklepami, placówki zlokalizowane przy stacjach paliw rządzą się własną specyfiką i jako takie wymagają zupełnie innego podejścia do zarządzania nimi. Spar w Polsce posiada w tej chwili pięć takich sklepów. - Przy doborze oferty asortymentowej do marketów działających przy stacjach benzynowych najistotniejszym czynnikiem jest ich lokalizacja - uważa Marta Kwiatkowska z polskiej centrali sieci. Według niej obiekty te można podzielić na dwie główne grupy - położone przy trasach przelotowych bądź na terenie miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3934

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane