PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Spar dostosowuje asortyment do lokalizacji

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2009 10:46

Zdaniem przedstawicieli sieci Spar, zarządzającej w Polsce 56 sklepami, placówki zlokalizowane przy stacjach paliw rządzą się własną specyfiką i jako takie wymagają zupełnie innego podejścia do zarządzania nimi. Spar w Polsce posiada w tej chwili pięć takich sklepów. - Przy doborze oferty asortymentowej do marketów działających przy stacjach benzynowych najistotniejszym czynnikiem jest ich lokalizacja - uważa Marta Kwiatkowska z polskiej centrali sieci. Według niej obiekty te można podzielić na dwie główne grupy - położone przy trasach przelotowych bądź na terenie miast.



- Markety Spar zlokalizowane przy stacjach benzynowych przy trasach przelotowych, ze względu na profil konsumentów, posiadają szeroką gamę produktów paliwowo-motoryzacyjnych oraz produktów przydatnych w podróży, począwszy od artykułów spożywczych (dania gotowe, paczkowane, wędliny, sery itp.), po przemysłowe (drobny sprzęt kuchenny, naczynia jednorazowe itp.) - twierdzi nasza rozmówczyni. - W ofercie takiego sklepu powinna również znaleźć się możliwie szeroka gama świeżych produktów, takich jak pieczywo, wędliny, sery, owoce czy warzywa - dodaje.
Z kolei markety zlokalizowane przy stacjach paliw, ale w centrach miast, to jej zdaniem sklepy, które swoją ofertę produktową mają dostosowaną do codziennych, wygodnych zakupów. - To bowiem nie tylko miejsce do tankowania pojazdów, ale także "sklep osiedlowy" z zawsze dostępnym asortymentem produktów świeżych, z alkoholem, słodyczami, papierosami itp. - podkreśla Marta Zalewska.

Markety Spar funkcjonujące przy stacjach paliw to sklepy w formacie convenience o powierzchni od 100 do 500 mkw.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane